nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Betaling, garantie, retouren en klachten

Betaling

U kunt bij Terrastopper.nl op één of meer van de volgende manieren betalen:

iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. 

Vooruitbetalingen
T.n.v IO Products BV te Hengelo op rekeningnummer: 8022228 o.v.v. order en/of factuurnummer.
IBAN: NL26INGB0008022228
BIC/SWIFT:INGBNL2A

Rembours (alleen voor nederlandse zendingen)
U betaald contant aan de postbode/ koerier. Per bestellingen rekenen wij € 17,95 euro

Paypall/ Creditcard
U kunt uw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met uw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Berekende toeslag 3% van de orderwaarde per bestelling

Maestro & Bancontact/Mister Cash
Deze betaalmethodes zijn alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België. Bij deze betaalmethodes kunt u direct tijdens het bestelproces veilig en gemakkelijk uw online aankoop bij ons afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Kortingscodes
Tijdens het inwisselen is het belangrijk dat u de code exact overneemt in het daarvoor bestemd vakje. 


Achteraf betalen via Klarna
Na het versturen van de bestelling ontvang je via Klarna een factuur.

  1. Kies op de betaalpagina voor de optie achteraf betalen via Klarna.
  2. Er opent zich een invulveld, vul hier alle benodigde gegevens in en klik vervolgens op de knop ’verder’.
  3. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling via e-mail.
  4. Binnen enkele dagen na het versturen van de bestelling ontvang je per e-mail een factuur van Klarna. Deze dient binnen 14 dagen voldaan te zijn. Gebruik voor de betaling de betaalgegevens die op de factuur worden aangegeven.
Let op; voor achteraf betalen via Klarna geldt het volgende:
  • Het kiezen van een ander afleveradres is bij deze betaalwijze niet mogelijk.
  • Je dient ouder te zijn dan 18 jaar om gebruik te kunnen maken van deze betaalmogelijkheid.
  • Wanneer je kiest voor deze betaalmethode ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna. 

Indien Klarna geen betaling ontvangt voor de vervaldatum van de factuur, versturen zij automatisch een aanmaning en brengen € 5.- aanmaningskosten in rekening. Als deze herinnering niet betaald wordt voor de vooropgestelde vervaldatum, versturen zij een tweede en laatste herinnering, met aanmaningskosten van € 7,50. Indien er dan nog steeds geen betaling wordt ontvangen, draagt Klarna deze claim over aan een incassobureau.

Achteraf betalen via Klarna is alleen beschikbaar voor Nederland.

Achteraf betalen via AfterPay
AfterPay voert voor terrastopper.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij terrastopper.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €750,-.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Verzendkosten

Bestellingen boven de € 75,- euro in NL worden gratis verzonden. Bestellingen beneden de € 75,- wordt € 7,50 in rekening gebracht.
Voor verzendingen naar Belgie geldt een tarief van € 9,95 euro voor bestellingen onder € 450,- euro. Bestellingen boven de € 450,- worden kostenloos verzonden.


Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.


Retourneren

Ja, u kunt onbeschadigde artikelen tegen bepaalde voorwaarden retourneren. 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat IO Products BV niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

U kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:

  • u het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
  • het artikel in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking is. 
  • u de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking
  • Stuur een mail naar info@ioproducts.nl met uw ordernummer. U zult binnen 48 uur (werkdagen) een ontvangst bevestiging krijgen.
  • Stuur het pakket voldoende gefrankeerd met handtekening voor ontvangst naar IO Products BV retour. Onvoldoende gefrankeerde leveringen worden niet in ontvangst genomen en retour afzender gestuurd.
  • Voor de afhandeling van retouren dient u rekening te houden met een afhandelingstijd van 1 a 2 weken.

Klachten

Wij betreuren het wanneer u ontevreden bent over onze service en dienstverlening. Toch vragen wij u om ten alle tijden ons hiervan op de hoogte te stellen. Graag zien wij deze klacht per e-mail of per post aan ons verzonden. Het e-mail adres hiervoor is info@ioproducts.nl o.v.v. klacht. Samen met u kijken we naar een passende oplossing, zodat naar ieders tevredenheid de klacht kan worden opgelost.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestiging en nemen wij uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling. Soms kan het voorkomen dat de klachtafhandeling langer in beslag neemt. Hiervan stellen wij u dan op de hoogte.
Een klacht over een dienst, product of service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier van de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info